Välj en sida
Webbanalys – 5 misstag du vill undvika!

Webbanalys – 5 misstag du vill undvika!

Företag använder webbanalys för att stärka varumärket, förbättra kundresan, effektivisera verksamheten och snabbt kunna lansera nya produkter och tjänster. För att kunna ta bra beslut kring en webbplats eller sajt, så gäller det att ha data och så korrekt information...
Webbanalys ur ett SEO-perspektiv

Webbanalys ur ett SEO-perspektiv

Sett utifrån ett perspektiv med sökmotoroptimering eller SEO handlar förstås webbanalys mycket om sökord och sökordsanalys. Genom att tolka statistik och data från dina användare ökar dina möjligheter att nå ut med ditt budskap och erbjudande!Det börjar med en...
10 tips – Så kommer du igång med webbanalys!

10 tips – Så kommer du igång med webbanalys!

Webbanalys är att samla in data på webbplatsen för att bättre förstå vad besökare gör på den. I webbanalys ingår olika metoder för att samla in webbstatistik och analyser av dessa data.Webbanalys handlar om att analysera besöksdata för att göra ständiga förbättringar...